Gaur KZguneatik, marketin digitalaz eta marketin elektronikoko kanpainak sor ditzakegun tresna batez hitzegin nahi dizuegu. Baina lehenik eta behin, zertaz ari garen jakin behar dugu.

Marketin digitala teknologiari esker marketinaren bilakaera da eta Internet bidez egiten diren publizitateko edo merkataritzako estrategia guztiak biltzen ditu.

Marketin digitalaren barruan, marketin elektronikoa daukagu, tresna garrantzitsuenetariko bat. Komunikazio-teknika bat bezala defini dezakegu, posta elektronikoak datu-base legeztatu batera bidaltzean oinarritzen dena (onartu duten erabiltzaileen baimenarekin), bezero potentzialak erakartzeko asmoz.

Marketin digitalaren abantailak ezagutu nahi badituzu apunta zaitez “Lehenengo pausoak marketing digitalean” KZguneako urrutiko ikastarora

Acumbamail ezagutu ezazu

Acumbamail marketin, hau da, newsletters (albiste-buletina) eta email transakzionalekoa posta elektroniko plataforma bat da (marka batek erabiltzailearekin interakzioa dagoenean bidaltzen duen posta elektronikoko).

Interfaze erraz eta intuitiboa du, eta estatistikak denbora errealean eta espainieraz erabat euskarria eskaintzen ditu.

Mailing kanpainak bidaltzeko zerbitzu honekin, zure kanpaina pertsonalizatuak sortu ahal izango dituzu minutu gutxitan eta programazioari buruzko ezagutzarik izan gabe.

Hona hemen bere ezaugarri nagusiak:

  • Hilean 2.000 bidalketa dohainik egin daitezke 250 harpidedunek, 250eko eguneko mugarekin.
  • Euskarria eta interfazea osorik gazteleraz ditu.
  • Mezu elektronikoak posta motaren arabera sailka ditzakezu (erregistroa, ordainketa, jakinarazpena…) eta kategoria bakoitzeko analitika bana lortu.
  • Plantillen editorea eskaintzen du. Aurrediseinatutako bere plantillen artean aukera dezakezu edo zerotatik sor ditzakezu nahiago baduzu.
  • Harpidetza formulario integragarriak. Formularioak aukeratzeari esker harpidedunak hartu ahal izango dituzu.
  • Txostenak dauzka marketina posta elektroniko kanpainen denbora errealean.
  • SMS Marketing: SMS kanpainak konfiguratu eta planifikatu ditzakezu.
  • RSS kanpainak: zure RSSan eduki berriak dituzunean, automatikoki bidal ditzakezu kanpainak.
  • Autoresponder Kanpainak: posta elektronikoak automatikoki bidal ditzakezu harpidedunei, betetzen dituzten baldintzen arabera eta bidalketaren maiztasuna hautatuz.

Ikas ezazu salmentak eta zure negozioaren trafikoa areagotzen KZguneako Sortu zure e-mail marketing kanpainak” urrutiko ikastaroan