Linkedin, sare sozial profesionalak, duela gutxi aldaketa baliotsuak izan ditu. Jakin nahi duzu zeintzuk diren aldaketa horiek?

Gogoratu Linkedin dela lana aurkitzeko eta kontaktu profesionalen sare bat edukitzeko sarerik erabilgarriena, zuzenean xede horrekin sortu baitzen. Orotariko erabiltzaile kualifikatuen bolumen handia biltzen du eta erraza da haiekin kontaktatzea. Aldi berean, plataforma horrek sinesgarritasun eta efizientzia handia eskaintzen du. Alderdi horiek guztiak, beraz, koktel ezin hobea dira negozioa sortu ahal izateko. LinkedInen helburua munduko profesionalak konektatzea da, produktibitatea eta errendimendua handitzen laguntzeko.

Linkedin

2024ko aldaketak:

  1. Ordena berria profilean: “Acerca de” atala profilaren goiko aldera birkokatzen da, ikuspen handiagoa emanez. Zer esan nahi du horrek? Bada, profilera sartzen diren pertsonek profileko sarrera izango dute ikusten duten lehenengo gauza. Linkedinek aurkezpen mezu erakargarria izateko beharra azpimarratu du.
  2. Zure profilari buruz kontrol handiagoa: Zure profilerako “Jarraitu” edo “Konektatu” botoien artean aukeratzeko aukera izango duzu, zure beharren arabera. “Jarraitu”, baldin eta helburua zurea argitaratzea bada eta komunitate bat nahi baduzu; edo “konektatu”, asmoa besteekin eragitea bada eta harremanak sortu nahi badituzu.
  3. Hashtags gehiago ez: profiletik hashtagak desagertu egingo dira aurkezpena sinplifikatzeko.
  4. Eduki Sortzaileek zeukaten interruktore modua ezabatzea: duela bi urte Linkedinek modu hau inplementatu zuen. Aurten, martxotik aurrera, erabiltzaile guztiek eskura dituzte tresna eta onura horiek, aktibatu beharrik gabe. Beraz, gure profileko «Baliabideak» ataletik eduki-sortzaileentzako modua aktibatzeko edo desaktibatzeko aukera ezabatu egin da.
  5. Profila egiaztatzea: LinkedIn-ek aukera ematen du zure nortasuna egiaztatzeko eta zure profilean intsignia bat lortzeko, konfiantza sortzeko eta konexioak errazteko helburuarekin.

Linkedin profesionalentzako sare sozial bat bada, zure lanbide-helburuetarako ekarpen interesgarriak egin ditzazketen profesionalekin jarri beharko duzu harremanetan. Lanbide-helburu horiek egungo zein etorkizunerako helburuak izan daitezke, hala nola lana aurkitzea, negozioak egitea edo beste profesional batzuekin informazioa trukatzea. Edonola ere, horretarako profil optimizatua eduki beharko duzu, “Marka pertsonala eta LinkedIn” ikastaroan ikusiko dituzu hori lortzeko gakoak.