Azkenean, kontu guztietara iristen ari da Gmail funtzio berria, harpidetzak gainetik kentzeko erabili dezakezuna, hainbeste denboraz itxaron ondoren egi bihurtu da. Funtzio honek dena errazten du zabor posta piloa desegiteko. Klik egin eta Gmailek harpidetza aktibo guztiak erakutsiko dizkizu, baita existitzen zirela gogoratzen ez zenituen horiek ere. Eta beste klik batekin, bakoitzetik ateratzen zara besterik gabe.
Berdin dio benetan mezu horiek nahi zenituelako izena eman zenuen edo nahi gabe laukitxora joan eta orain damutzen bazara: Gmail arduratzen da zure sarrera erretilua berrikusteaz eta posta komertzialak maiz bidaltzen dizkizuten helbide horiek guztiak detektatzeaz. Funtzioa oso erabilgarria da eta bikain funtzionatzen du. Gainera, erabiltzeko erraza da, ez baituzu harpidetzak banan banan bilatu beharrik.
Nola ikusi harpidetzak eta irten bertatik berehala
- Ziurtatu Gmail aplikazioa egunean duzula.
- Ireki Gmailen aplikazioa eta ukitu menuaren hiru marrak, goian ezkerrean.
- Ondoren, «Harpidetzak kudeatu» dioen lekura jaisten da.
Oraindik aukera hori ikusten ez baduzu, pazientzia pixka bat izan behar duzu Googlek zure kontuan aktibatu arte.
Botoiari ematen diozunean, Gmailek zerrenda bat erakutsiko dizu, zure harpidetza guztiekin: enpresaren izenaren arabera ordenatuak agertuko dira eta emailak bidaltzen dizkizuten posta helbidea ere erakutsiko dizu.
Harpidetzaren izena jotzen baduzu, Gmailek helbide horretatik jaso dituzun mezu guztiak erakutsiko dizkizu, baita ere oraindik sarrera erretiluan daudenak. Eta onena: gutun azalaren «-» ikonoari batekin ematen badiozu, baja eman dezakezu zerrenda horretatik berehala. Gmailek erakusten dizun mezua berretsi besterik ez duzu egin behar, eta prest, harpidetzatik kanpo.
Funtzio berri honekin, ez duzu zertan harpidetu zinen zerrendak bilatu baja emateko, ezta beste mezu elektroniko bat iritsi arte itxaron ere. Gmail arduratzen da guztiaz. Zenbat eta garbiago eduki sarrera erretilua, orduan eta hobeto zuretzat.
Gmail mezularitza elektronikorako tresna bat baino gehiago da. 2004ko apirilean, Googlek Gmail (Google Mail) izeneko zerbitzu berria merkaturatu zuen eta hasiera-hasieratik, biltegiratzeko gaitasun deigarria eta gainerako posta-zerbitzuetatik bereizten zuen mezuak bistaratzeko modu berezia zituelako nabarmendu zen.

Sar ezazu zure iruzkina